מצא אותנו:
סקר שביעות רצון 2013
צור קשר
אני מתעניין בתחום:
מסכים לקבל עדכונים והודעות במייל
שלח
לפרטים נוספים חייגו:
1-800-50-11-50
 
עוד ב: ספריה

סקר שביעות רצון 2013

סקר שביעות רצון 2013
 
כמידי שנה, בסוף שנת לימודים בחודש יוני, נערך סקר שביעות רצון המבקש לבדוק את מידת שביעות רצון הסטודנטים והמרצים מאוספי הספרייה, תנאי הלימוד ומהשירות הניתן בספרייה.
 
תוצאות הסקר הראו שביעות רצון גבוהה (80-81%) מהשירות הניתן ביעץ ובדלפק ההשאלה. פחות שביעות רצון נתנה לתנאי הלימוד – מספר המחשבים, מספר מקומות ישיבה, תקינות מדפסות ומכונות צילום, איחסון תיקים ושמירה על שקט.
 
שביעות רצון לקוחותינו חשובה לנו ביותר. לכן ערכנו מספר שיפורים בעקבות תוצאות הסקר (גם של השנים הקודמות):
• נרכשה מערכת מוסקל המאפשרת חיפוש משולב בקטלוג הספריה ובמאגרי מידע שהספרייה מנוייה עליהם.
• הוספנו מחשבים, מילוניות, מילונים ומחשבוני כיס.
• בעמדת היעץ נוסף מסך מחשב לנוחיות הסטודנטים.
• נשלחות הודעות ב-sms ובמייל על מועד החזרת ספרים כדי למנוע פיגורים וקנסות.
• נוספו 120,000 ספרים אלקטרונים באנגלית במאגר EBSCO EBOOK ומעל 1,000 בעברית במאגר כותר.
• נחתם מנוי על מאגר JSTOR הנותן גישה ל- 27 כתבי עת בעברית בטקסט מלא.
• נרכשו סלסלות – לנשיאת חפצים כבדים בתוך הספרייה.
 
בנושא תנאי הלימוד – הוגשה תכנית לביצוע עיצוב מחודש של הספרייה שתגדיר מקומות לעבודה יחידנית וחדרים לעבודה בקבוצות, יירכשו שולחנות וכיסאות חדשים ומתוכננת עמדת יעץ נוספת לקיצור זמן ההמתנה ליעץ.
אנחנו תקווה  שפעולות אלו ייעלו את העבודה של הספרייה וישפרו את השירות ותנאי הלימוד בספרייה וייצרו אצלכם חוויה לימודית.
 
 
בברכה,
צוות הספרייה
 
© 2016 המכללה האקדמית גליל מערבי   |  
  |  
  |